جناب آقای مهندس عبدالرسول پیشاهنگ رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی طی نامه ای از زحمات کلیه پرسنل و مدیران شرکت تولید نیروی برق کرمان قدردانی کرد.

متن این نامه بدین شرح است.

فرارسیدن ماه ربیع الاول، ماه برکات الهی و رحمت خداوند و پدیدار شدن نور درخشان الهی بر زمین و ولادت اشرف موجودات حضرت رسول اکرم(ص) را خدمت همه همکاران بخش تولید برق و خورشیدبانان پرتوان در نیروگاههای سراسر کشور، تبریک و تهنیت میگویم. پیک بار سال ۱۴۰۳با وجود ناترازی، تحریمهای ظالمانه، شرایط اقتصادی کشور، مشکلات و دغدغه هایی که برای دولت و مردم داشت؛ به پایان رسید. گرمای بی سابقه قرن بویژه در نقاط مختلف ایران و افزایش فزاینده مصرف برق، شرایط ویژه ای را بر صنعت تولید برق کشور تحمیل کرد که علیرغم اقدامات دشمنان جمهوری اسلامی ایران و رسانه های معاند برای ایجاد تنش، تشویش افکارعمومی و ناکارآمد جلوه دادن ارکان نظام و ایجاد نارضایتی عمومی، همکاران سختکوش ما با عملکردی در خور تقدیر و با اتحاد و همدلی، توانستند دشمنان را در اهداف پلید خود ناکام گذاشته و برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار تولید برق کشور به ثبت رسانند.

خورشیدبانان پرتلاش کشورمان با خدمات شبانه روزی و بهینه به آحاد جامعه و با استفاده از تجربیات علمی و عملی برای بهره برداری حداکثری از ظرفیت تولید برق حرارتی، برنامه ریزی مدون و منسجم، اتکا به توان داخلی و با تعمیرات برنامه ریزی شده و تامین به موقع قطعات، باعث شدند تا واحدهای نیروگاهی با بالاترین آمادگی به کار تولید بپردازند و با از خود گذشتگی و جانفشانی پرسنل متعهد، در صورت بروز حادثه با اقدامات به موقع و حداقل زمان ممکن، توانستند واحدهای خارج شده را مجددا به مدار تولید بازگردانند. با اتکال به خداوند متعال، ضمن سپاس و قدردانی از مجاهدتهای جهادی کلیه کارگران، مهندسان، کارکنان بخش اداری، مدیران محترم و پشتیبانی خانواده های ایشان در بخشهای دولتی و خصوصی که تمام همت خود را در جهت تولید برق مستمر و پایدار به کار گرفتند، از درگاه خداوند منان سلامت، پایندگی و توفیق تداوم خدمت به ایران عزیز اسلامی را برای همگان خواهانم.

عبدالرسول پيشاهنك

رنيس هيات مديره و مدير عامل

شركت مادر تخصصى توليد نيروى برق حرارتى